Verkligt viktiga problem

Jag har stora problem nu.

Verkligt viktiga problem.

Jag har egentligen bara ett par byxor som jag tycker är både snygga och sköna.

Det är de där svarta jeansen som var så himla trånga när jag krängde på mig dem första gången.

Så mina problem nu är:

  • Jag vill ha flera par likadana, men jag tror att det var ett udda par jag lyckades hitta redan då när jag köpte dem i Köpenhamn. Nu har de alla mycket smalare ben nertill.
  • Jag törs inte tvätta dem. För tänk om de då blir så där trånga och jobbiga igen.

Jag tänkte att det var bra för er att få lite perspektiv på era egna problem genom att få smak på vilka enorma problem andra kan ha.

Just nu försöker jag tänja ut de där vinröda jeansen.

Än så länge är de lite envisare än vad de svarta var och vägrar låta sig knäppas.

Men jag är nog tuffare än vad somliga jeans tror och de ska allt snart få ge upp.