Nu är det bevisat

Det är hälsovecka på jobbet den här veckan.

Som en del av det kan man få ett blodprov taget och få veta några viktiga blodvärden.

Så det gjorde jag i morse.

Sist vi hade en sån provtagning skulle de ta blod från armvecket.

Trots att två olika personer försökte upprepade gånger i båda mina armar lyckades de inte få något blod från mig.

Den här gången stack de i fingret och där flödade mitt blod fritt och ymnigt.

Det visade sig att jag hade mycket lågt kolesterol men något högt blodsocker.

Så nu är det bevisat.

Jag är inte fet, jag är söt.

20130924-204505.jpg

Ingenting!

Jag har ingenting att blogga om i dag!

Det är så frustrerande.

Jag var visserligen lite rolig i förmiddags, om jag får säga det själv — och det får jag för det är MIN blogg — men det har jag redan skrivit både på Instagram och Facebook. Så det känns som värsta fusket att blogga det också.

Det har bara varit en alldeles vanlig dag på jobbet med några möten och ganska mycket jobb.

Och kvällen har hittills inte heller bjudit på något upphetsande att blogga om.

Om jag inte skulle klaga på tv-utbudet men det har jag ju gjort förut så det får också vara.

Äh, jag får helt enkelt blogga det där från i förmiddags ändå.

Jag menar någon som läser här måste ju ha missat det på Instagram och Facebook.