Var det så här det var?

Sitter i soffan och funderar på om det ska vara så här nu.

Intensiva arbetsveckor då all ork går till att jobba.

Illamående av stress redan på torsdagseftermiddagen. Utmattad på fredagskvällen och lördagen, ingen energi till annat än att sitta i soffan.

Förhoppningsvis lite piggare på söndagen, men då tvättid.

Om det till råga på allt ska vara så att det är underbart fint väder under veckan och gråmulet på helgen kan jag inte påstå att jag ser fram emot hösten.

Förhoppningsvis var det den här veckan som var extrem. Jag minns att förra året var jobbigt, men hoppades ju att det till stor del berodde på mina åtaganden gentemot bostadsrättsföreningen.

Nu ska jag göra mig en kaffe och läsa en stund. Att läsa en bok är ju också en sorts utflykt.

2 reaktioner till “Var det så här det var?

Lämna en kommentar