Postorder kanske?

Den minnesgode läsaren kommer ihåg att jag för inte så länge sedan köpte och släpade hem ett stort och otympligt paket fyllt med ett promenadband.

Som jag sedan släpade, fast då med Stevens hjälp tillbaka till affären. Då det visade sig inte vara någon lämplig födelsedagspresent till pappa.

Nu har jag börjat tänka att jag kanske skulle ha ett sånt där promenadband själv. Av olika anledningar tror jag att jag skulle ha råd.

Och jag skulle verkligen behöva motionen.

Men det vete sjutton om jag orkar släpa hem en sån där kartong själv igen. Alltså är det först till helgen när jag kan få sällskap till affären som ett inköp kan bli aktuellt.

Vilket betyder att jag kommer hinna ändra mig en miljon gånger fram och tillbaka innan dess.

Jag tänker på så konstiga saker när jag inte tänker på jobbet.

5 reaktioner till “Postorder kanske?

  1. Tänk… förebyggande motion och styrketräning i samband med hemsläpandet? 😉
    Själv tänkte jag faktiskt crosstrainer igår, det borde jag klara. Men jag har knappt plats för pilatesbollen som verkar vara överallt, hur ska man få plats med en annan stor grej?

  2. Jag håller med Tesa. Till och med pilatesbollen känns jobbigt stor i huset. Tänk då hur det skulle kännas i Lilla Lägenheten?! Men har man plats tror jag att det är ett utmärkt sätt att få till lite extra träning!

  3. Tesa – Du har rätt. Hur ska man få plats med en sån stor grej? Tack, nu har jag ändrat mig. Det är bättre med promenader utomhus i vilket fall. 😉
    Flicka – Man kanske måste ge den plats eftersom man verkligen behöver träna? Nu har jag nog ändrat mig igen och måste köpa ett iallafall. 😉

  4. Anna of Sweden – Varför tror du det? Det har jag ju inte. Eller det kanske jag har. Fast om jag tänker efter tror jag inte alls att jag har svårt att bestämma mig. Utom ibland kanske… 😉

Lämna en kommentar