Promenader och Garbo

När jag vaknade i dag var vädret lite sisådär.

Men jag tänkte att gick det att promenera i London oavsett väder så går det här.

Så jag gick ivägoch uträttade en del ärenden och var igång i runt två timmar.


När jag kom hem var jag ganska slut, det blev nämligen både soligt och varmt under promenadens gång.

Fast när Filippa hörde av sig och undrade om jag ville följa med till Fotografiska sa jag ja ändå.

Vi promenerade dit från Kungsträdgården och jisses vad förvirrande det är vid Slussen nu.

Väl på Fotografiska började vi med att äta lite och därefter såg vi både utställningen om Greta Garbo och den med Bryan Adams bilder.

Inget världsomvälvande något av dem men kul att ha sett, speciellt den om Garbo.


Sedan promenerade vi lite till.

Mest för att man inte har något annat val när man varit på Fotografiska.

Jag hade nämligen inte valt skor lika smart som i London och hade vid det här laget riktigt ilskna skavsår både på hälen och stortån på höger fot.

Men bortsett från det går det lika bra att promenera här i Stockholm som i London.