Det finns ju så mycket fint

Det här med att jag i viss mån börjat kunna ha ‘normala’ storlekar är verkligen farligt.

Roligt förstås, men farligt.

Speciellt i kombination med ensamma kvällar.

Jag nätshoppar som om det fanns en risk att det när som helst skulle sluta tillverkas nya kläder.

Men det finns ju så mycket fint!

I dag hade jag på mig en ny silkesblus som kan bli en favorit.

Och naturligtvis hade jag matchande armband.

Turkos är en av mina favoritfärger men tidigare mest under sommarhalvåret.

Det känns kul att få in den i min vintergarderob också.

2015/01/img_9460.jpg

10 reaktioner till “Det finns ju så mycket fint

  1. I know that feeling… När man äntligen hittar kläder som sitter bra och t.o.m. själv tycker att man är fin i så kan man LÄTT utvecklas till en shopoholic!

  2. Alice – Massor med fint finns det på rea! Mycket farligt.
    I mitt huvud – Precis så är det. 🙂
    I will not keep calm… – Tack. Det var lite svårt att få med båda handlederna på samma bild så den blev lite oskarp. Och det där med att kläderna skulle ta slut är från tjockistiden då det gällde att slå till på de få snygga plagg som fanns innan de tog slut och kanske aldrig kom igen. 🙂
    Mrs E – Tack. Jag har bekänt att jag är en övermatchare, men jag gillar det. 🙂

  3. Fantastisk blus och turkos är en härlig färg. Tycker definitívt att det funkar med turkos året om.

  4. Johanna – Det tycker jag med, men av någon anledning har det bara varit turkosa sommarkläder som hamnat i min klädkammare. 🙂
    Peace in mind – Jeans och flanellskjorta låter både snyggt och bekvämt. Och jag vet ju att du matchar med ursnygga boots. Åtminstone ibland. 🙂

Lämna en kommentar