Balkong 2014 – Fas 1

Med det här fantastiska vädret är det ju oundvikligt.

Balkongen måste piffas!

Jag inledde det med att köpa lite kuddar i dag.

Väldigt fina, om jag får säga det själv, och det får jag ju.

Fast nu blev jag lite sugen på att sy en klädsel till kuddarna som hör till möblerna.

De har börjat se lite blå ut istället för svarta.

Egentligen hade jag tänkte plantera lite i dag också.

Men jag har ju bestämt mig för att jag vill ha lavendel och den sorten jag vill ha var slut hos min lokala blomsterhandlare.

Om jag hinner ska jag försöka fixa det på tisdag.

balkong2014_1

balkong2014_2

6 reaktioner till “Balkong 2014 – Fas 1

  1. I will not keep calm… – Tack. Det känns som om det fortfarande saknas några kuddar, men nu är jag på gång!
    Johanna – Åh, det vore så mysigt om du kom hit och hängde på balkongen. Vi kan fika eller dricka något alkoholhaltigt!

Lämna en kommentar