Ledsen i ögat

Jag vet att det är trist att läsa gnäll, men jag känner mig verkligen lurad av LensWay. När jag fick mina orderbekräftelser stod det på båda paren glasögon att leveranstid var 2-4 veckor. Så det här med att det skulle bero på brist på glas tvivlar jag på eftersom jag beställt olika typer av glas till de olika bågarna.

Och när jag vaknade i morse hade jag blödit i ögat. Det behöver förstås inte bero på att jag nu överanstränger ögonen, men det känns förstås så.

Det är en väldig tur att jag ska på minibloggträff i morgon med fina Spader Madame. Det ska nog få mig på andra tankar och bättre humör.

Då kan jag ju dessutom fotografera maten och låtsas att jag är en riktig bloggare.

12 reaktioner till “Ledsen i ögat

  1. Anna of Sweden – Din var nog lite läskigare. Eller hade varit om du inte redan avslöjat att hemmet intagits av hantverkare. 🙂

  2. Hej!

    Du behöver verkligen inte känna dig lurad av oss på LensWay!
    Vi vill att du ska få dina glasögon så fort som möjligt!

    Vill du veta hur var i processen dina glasögon befinner sig kan du alltid kontakta vår kundtjänst på 020-232020 så hjälper vi dig gärna!

    Jag hade gärna gjort det själv och meddelat här, men vi behöver ditt ordernummer eller personnummer!

    Hoppas ögat blir bättre snart!

    Ha en bra dag!

    MVH Mille på LensWay

  3. Mille – Tack för ditt uppmuntrande tillrop. Allting beror kanske på en miss i kommunikationen från den säljare som jag träffade. Jag håller tummarna för att allt ska lösa sig på ett bra sätt.
    Spader Madame – Jag blev glad i hela kroppen. Fast vi var visst inte riktiga bloggare någon av oss: ingen av oss fotograferade maten! 😮
    Nilla – Du vet att vi hänger med dig bara vi får chansen. Det är trist att du bor så långt bort och inte kan hänga här så ofta.
    Loppanlej – Du bor ju också onödigt långt bort. Eller om det är vi som bor onödigt långt bort? Finns det inget spa eller något mitt emellan där vi kan ordna en bloggträff? Kram till dig med!

  4. Shamrock – Vi får dra ihop en med lite fler deltagare än bara Spader Madame och jag. Hänger du med i så fall?

  5. Västmanländskan – Jag gick in och såg hur min order låg till som han Mille sa och beräknad leverans är 4 oktober. Då är jag på ett möte i Basel och skulle verkligen behöva mina glasögon. Men allt blir nog bra till slut. 🙂

Lämna en kommentar