Två böcker och ett par skor

Jag tänker inte bry mig om att berätta om allt jag inte gjort den här helgen.

För jag har faktiskt läst ut två böcker.



Jag har också specialdesignat och köpt ett par skor.


Jag är extra stolt över det eftersom jag ju äger alldeles för få skor.

Men jag hade iallafall inga i den där färgen.

Tror jag.

Det blir spännande att se vad det är för färg i verkligheten.

Och det är tur att de blågröna färger jag favoriserar just nu, eller för all del ljusrosa, inte fanns som valbara färgalternativ.

Då kunde det blivit hur många skor som helst.

Tur iallafall att jag ska jobba i morgon.

Och att jobbrestaurangen fortfarande är öppen den här veckan.

Jag äter på tok för dåligt; alltså väljer fel och/eller äter för mycket, när jag är ledig.

Men jag har njutit den här helgledigheten.

Så jag låter bli att gräma mig för felval och ogjorda saker och ser morgondagen som en nystart i stället.

Hoppas ni haft en skön helg.

