Jag. Måste. Återta. Kontrollen.

I dag blev jag osäker på när jag var i Finland.

Inte kunde det väl ha varit i måndags, det kändes som det var mycket längre sedan.

Men, nej, det var den här veckan.

Så den här helgen är väldigt välkommen.

Och jag måste försöka inte bara slappa och njuta.

Kontrollen måste återtas.

Jag mår dåligt både psykiskt och fysiskt av att leva som jag gör nu.

Och jag fattar inte varför jag gör det; jag vet ju att jag kan sköta mig.

Inga planer i helgen och förutom någon fånig högtid på fredag är nästa vecka också som gjord för sunt leverne.

Bestämt alltså: Från i morgon till fredag morgon är jag en duktig flicka igen.

Om jag inte ger er dagliga rapporter om att det faktiskt är så har ni min tillåtelse att säga till mig på skarpen.

Kommentera

