The point of no return

Hemma igen.

Det har varit två bra dagar i fin miljö men det är ändå alltid skönt att komma hem.

På planet gjorde jag misstaget att tänka att jag nog inte var särskilt kissnödig.

Och när jag insåg att det var jag visst det — smärtsamt kissnödig — var det för sent; inflygningen för landning hade börjat.

Men jag klarade det, knipövningar ftw, och sedan flöt det på bra att komma hem.

Fast i morgon är det dags att vara modig.

Utsätta mig för ytterligare en ‘point of no return’.

Man måste våga för att vinna, eller hur?

Om det går bra får ni veta allt i morgon.

Om inte får ni undra för alltid.

Kommentera

