Hyvvä!

Jag har förstått att syndafloden kommit till Stockholm i dag.

Det har inte varit direkt torrt här i Krapi i Finland heller.

Och då syftar jag inte bara på bastu och efterföljande bad utan ett ganska envist regnande.

Men det är fint här, en riktigt inspirerande miljö för ett intensivt möte.


Och på papperet är det ju sommar så till middagen tog jag på mig klänning och samdaler.
Jag kände mig riktigt fin men ont om bra speglar för selfies var det gott om.
Och jag prioriterade att få med skorna på bild på grund av galen lugg och jättebra köp, de där skorna.

Helt ok snygga och löjligt sköna.

Nu ska jag gå och lägga mig för här är det redan efter midnatt och i morgon är det mera möte.

Och om frukosten håller samma klass som lunchen och middagen vill jag ha gott om tid till den.

2 thoughts on “Hyvvä!

  1. Alltså, de där sandalerna. Jag tycker att det är jättefina! Hur gjorde du med det där spetsiga blombladet som stacks?

    Min mor blev så förtjust i mina skor att jag fick lov att leta upp dem på nätet och beställa ett par åt henne!

Kommentera

