Att de inte fattar?

Jag har ju börjat tycka att jag kanske inte är så tokig trots allt.

Tycker ju till och med att jag är riktigt söt ibland, ganska ofta nu faktiskt.

Och jag vet att när jag känner mig trygg kan jag vara riktigt rolig och trevlig, under rätt förutsättningar även spontan och påhittig.

Snäll, generös och smart är jag alltid.

(Blygsam också som ni märker.)

Ett riktigt kap på dejtingsidorna kan man (jag; jag och mamma) tycka.

Men fattar karlarna där det?

Nej, det gör de inte!

Eller om det är jag som inte fattar.

För visst är det några som visar intresse.

Dock ingen som jag blir intresserad av tillbaka.

Jag vet vad jag vill ha och jag är inte beredd att kompromissa.

Men håll med om att det är ett slöseri att en sån här go’bit får gå lös?

Ja, alltså det regnade på mig så det var ingen vidare snygg frisyr jag hade i dag. Men jag kände mig söt ändå. Bara en sån sak.

4 thoughts on “Att de inte fattar?

Kommentera

