Pengar in, mera pengar ut

Parkeringstricket fungerade; jag var på Ikea i Barkarby redan innan de öppnade.

Och där gjorde jag av med alla pengar jag fick för golvet.

Plus lite till.

Sedan åkte jag hem och minglade lite med fotbollssupportrar på Rörstrandsgatan och köpte mig en mjukglass.

Egentligen hade jag tänkt åka och titta på mattor men råkade hamna i fel fil och fann mig plötsligt på en helt annan väg en den som skulle tagit mig till mattaffären.
Men jag har sorterat och burit ned saker till källarförrådet och tvättat.

I morgon kommer leverans från Ikea någon gång mellan 8 och 11 och operation möbelmontering inleds.

Allt kommer inte att bli klart nu men tillräckligt mycket för att jag ska trivas bättre.

Kommentera

