Lite flyt

I dag har jag allt haft lite flyt.

Plötsligt hörde en vän av sig och sa att en av hans vänner var intresserad av mitt överblivna golv.

Han hade lagt just det golvet och saknade precis fyra paket.

Så han blev glad och jag blev glad, bättre kan det nästan inte bli.

Dessutom har jag hunnit göra både en synundersökning och fotograferat mina ögonbottnar.

De såg bra ut tyckte optikern men nu ska de skickas till en läkare som gör en riktig bedömning.

Så vi får väl se.

Men jag behövde inte nya glasögon och det var vackra bilder iallafall.

I morgon blir det Ikea och fullt fokus på fix i lägenheten.

Jag är helt säker på att jag kommer iväg till Ikea eftersom jag parkerade bilen så att den måste flyttas senast nio.

Och om jag är påklädd och ute vid bilen då kan jag ju lika gärna åka till Ikea.

Ibland skrämmer jag mig själv med hur smart jag är.

One thought on “Lite flyt

Kommentera

