Alltid samma sak

Det här med att satsa på en omvandling…

Se till att röra på sig och äta rätt.

Det är klart att jag vill se resultat!

Och så tycker jag att jeansen minsann blir rymligare och rymligare.

Tills den dag — som i morse — jag sätter på mig ett par nytvättade jeans och de sitter, känns det som, precis lika tajt som förut.

Då är det tur att jag har en kollega som säger att det syns jättestor skillnad.

Jag får väl sluta tvätta mina jeans; att bara hänga ut dem på vädring är tydligen ändå det mest miljövänliga och bästa för klädesplagget.

2 thoughts on “Alltid samma sak

  1. Nytvättade jeans är ett fördärv för självkänslan… Måste vara därför de säger att en inte skall tvätta dem så ofta… Du är bra som kämpar på 🙂

Kommentera

