Här är mitt liv

I dag tänkte jag det att om jag tycker det är tråkigt att promenera måste det ju vara ännu tråkigare för er att läsa om hur jag promenerar.

Jag är ledsen för det.

Men så är mitt liv just nu; sova, jobba, äta, promenera…

Fast vem vet, rätt som det är händer det något superspännande.

Bäst att ni fortsätter läsa.

Som i dag!

I dag har jag varit hos tandhygienisten.

Det tyckte jag var nästan onödigt spännande, men jag överlevde.

Och jag såg en filminspelning på Rörstrandsgatan!

Galet spännande.

Eller, njae, det hände inte så mycket och det var alldeles för kallt för att stå där och hänga.

I övrigt har jag jobbat, ätit och promenerat.

Bara för att jag absolut inte ville göra det i dag klämde jag till med en dryg mil.

Där fick jag så jag teg.

I morgon ska jag vara lite mer medgörlig så kanske jag kommer undan med hälften.