Betydelselös eller osynlig

Jag vet inte vad det är som händer när man är ensam ute och promenerar.

När jag möter andra; folk med barnvagnar, par eller grupper på tre eller flera är det som om jag är antingen helt betydelselös eller osynlig.

Det är alltid jag som förväntas kliva ut i kör- eller cykelbanan så att de ska få fortsätta uppta hela trottoaren.

Nåja, som ni förstår blev det en promenad i kväll också.

Men jag börjar bli riktigt less på att bara gå och gå så till nästa vecka behöver jag en ny plan.

Nästa vecka som både kommer innehålla besök hos tandhygienisten, tid för att göra benen redo för strumplös exponering och frisörbesök.

Längtar mest till den sista aktiviteten och skulle helst slippa den första men om jag fixat de här tre veckorna klarar jag nog det med.

I går fick jag på mig ett par jeans jag inte kunde knäppa för två veckor sedan och mina vita jeans var lite för stora trots att de var nytvättade.

Så det verkar som om det fungerar iallafall.