Ute och fingår lite bara

Det var på håret att det inte blev någon promenad i dag.

När jag kom hem från jobbet, med ynka 2 500 steg i bagaget, var jag så trött och frusen att jag var tvungen att gå och lägga mig.

Och där kunde jag lätt blivit liggande.

Men jag tog mig upp till slut och begav mig ut.

Dock bestämde jag mig för att dagens promenad skulle gå bli en lugn och stilla sådan.
Med hjälp av rätt musikval blev det också så.

Det var verkligen rätt kväll för en finpromenad; vindstilla och inte alltför kallt.

Och jag fick upp dagens stegantal till 11 471.

Extra nöjd med det i dag eftersom jag så gärna ville bara stanna i sängen.


2 thoughts on “Ute och fingår lite bara

  1. Åsa – Hade en jobbig dag i går då jag var sugen på allt möjligt men jag lyckades hålla mig till nyttiga saker. Och promenerandet lyckas jag på något sätt ta mig för iallafall.

Kommentera

