Jag testar lite

Eftersom gårdagens hektiska schema ju faktiskt fungerade tänkte jag att jag kunde försöka något liknande i dag.

Lägga till en social komponent till dagens program.

Fast försiktigt; jag bjöd hem min morbror med sambo och mina föräldrar på kvällsfika.

Tidpunkten var vald så att jag skulle hinna min dagliga promenad mellan jobbet och deras besök.

Och det fungerade nästan; när jag kom hem var pappa redan här.

Men jag hann slänga i mig lite middag innan de övriga kom.

Fast jag är riktigt trött på kvällarna nu när jag promenerar så när klockan närmade sig tio fick jag antyda att de borde gå hem.

Det är ju fördelen med att öva sociala aktiviteter med närmaste familjen; då kan man göra så.

För övrigt fungerade det ju bra att promenera i solsken också.

Även om man kan hålla bättre tempo på stadsvandringar om det är mörkt och regnigt.

Kommentera

