Kjedeligt

Jag har minsann varit ute på en promenadrunda i kväll också.

Troligen en av de tråkigaste promenader jag tagit.

Tre kilometer raksträcka känns som tre mil.

Minst.

Dessutom var vinden så stark att den ibland blåste hörlurarna ur öronen.

Jag skämtar inte!

Det är ju galet platt och öppet här.

Benen och framför allt knäna var dessutom väldigt trötta efter gårdagens tuffa runda.

Men nu har jag bestämt mig och det var ju ändå ljust; solen lyste till och med.

Och så belönade jag mig genom att köpa en Caesarsallad och Crispy Polenta på Gorm’s och tog med tillbaka till hotellet.

Polentan borde jag kanske hoppat men jag skippade krutongerna i salladen och har varit extremt duktig en hel vecka nu.

Inte en endaste bit choklad till exempel.

Så jag är nöjd.

2 thoughts on “Kjedeligt

  1. Heja heja!! Jag har också varit ganska duktig idag. Inte lika duktig som du men ganska. Bättre än resten av veckan. Kram

Kommentera

