Hur många timmar?

Hur många timmar innehåller en söndag egentligen?

Hittills har jag:

  • Testat alla roliga filter i Snapchat
  • Promenerat runt Kungsholmen. Eller nästan; jag försökte hålla ett högre tempo än tidigare i veckan och efter sju kilometer började vänster vrist göra ont så då slog jag ner på takten och nöjde mig med en mil och två timmar
  • Handlat
  • Kört två tvättmaskiner
  • Filat och målat naglarna
  • Ätit lunch, middag och druckit en stor latte

Och det är fortfarande ljust ute och flera timmar till sängdags.

Om jag inte precis målat naglarna kunde jag plockat undan och städat lite…

Vilken tur att jag prioriterade nagelvård.

Kommentera

