Sällskap, 13 000 steg och körsbärsblom

I projekt ‘Ryck upp dig‘ ingår även att försöka bli lite mer social igen.

Egentligen kan man säga att en asocial livsstil är mycket mer kompatibel med diet och dagliga långpromenader.

Och jag känner mig heller inte särskilt trygg i min förmåga att umgås utan att avslöja sånt jag egentligen bara låter en mycket begränsad grupp veta.

Eller åtminstone få vara involverade och ha synpunkter.

Så jag mjukstartar med människor jag känner mig trygg med.

I dag tog jag en power walk till Kungsträdgården där Malin mötte upp.

Vi fotograferade körsbärsblom och sedan promenerade vi runt lite, åt lunch, promenerade lite till, drack kaffe, promenerade lite till och nu är jag hemma hos henne i Sundbyberg.

Min promenadapp ledsnade på allt pausande, det blev ju så att vi gick in i en och annan affär, så dagens kartbild visar bara en del av allt jag gått.

Men 13 506 steg är jag uppe i än så länge i dag så det är jag nöjd med.

Och väldigt glad att jag fått en lördag med sällskap.

4 thoughts on “Sällskap, 13 000 steg och körsbärsblom

  1. Om jag håller med om att diet och långa promenader kan leda till asocialt beteende? Ja. Lagom är det svåraste åt alla håll. Kram!

Kommentera

