Andas, låt bli chokladen…

Björn Skifs visste vad han talade (sjöng?) om med ‘Det blir alltid värre framåt natten‘.

Nu spelar de jobbiga tankarna i huvudet igen.

Tankarna kring något som hände i helgen som kunde varit något bra men som vände till något som igen grusade min självkänsla.

Det är då jag måste ge mig själv instruktioner:

Andas!

 

Låt bli chokladen!

 

Stå rakryggad och hoppas att det inte var du, att det berodde på något annat.

Inte vet jag, jag hoppas att jag kan få de här tankarna i huvudet innan jag ska försöka sova iallafall.

Trots planerna på motsatsen har jag inte jobbat något i helgen vilket betyder att morgondagen kommer att bli extremt hektisk.

Kommentera

