Ännu en fördom på skam

Nu på morgonen har jag varit och lämnat bostadsföreningens årsredovisning till vår revisor.

Vi har haft honom som revisor i två år nu, han och jag har haft en hel del mailkontakt men aldrig träffats.

Men nu var det alltså dags.

Jag hade inte piffat mig för, ni vet; tisdag, extra tidig uppstigning och fördomar vad avser revisorer.

Så naturligtvis visar sig vår revisor vara en av de snyggaste män jag någonsin sett.

Trevlig röst också.

Och i eftermiddag ska jag träffa honom igen.

Tror ni jag hinner en Extreme Make-over innan dess?

2 thoughts on “Ännu en fördom på skam

Kommentera

