Tack och lov för kaffe

Det var ett bra möte i dag med.

Men fy så hemska mötesrum de har på kontoret i Oslo.

Placerade mitt i byggnaden så inget dagsljus och dessutom dåligt med frisk luft.

Eller luft överhuvudtaget känns det som framåt eftermiddagen.

Men med inspirerande kollegor och rikligt med kaffe så överlever man.

Nu är jag hemma igen.

Och försöker motstå kaffesuget.

Tydligen ska jag jobba två dagar till innan jag får ta helg.

Mycket märkligt.

Så det är bäst att jag gör mitt bästa för att få sova i natt.

Och sparar överdoserandet av kaffe till i morgon.

Kommentera

