Men en bra dag ändå

Trots att jag hade svårt att komma i säng i går kväll var jag uppe vid 4:30 och utanför dörren strax efter fem i morse.

Det kändes lite tungt, speciellt när klockan på ugnen visade 03:58 just innan jag skulle gå hemifrån.

Jag får nog lägga lite energi på att lista ut hur jag ställer om den till sommartid.

Det var fortfarande mörkt när jag kom fram till Arlanda.

Men i Oslo var det lite ljusare och dagens möten gick bra.

Efter en tupplur på mitt psykedeliska hotellrum åkte jag hem till en kollega där jag fick både barngos och sushimiddag med trevligt vuxensällskap.

Nu är jag tillbaka på hotellrummet, eftersom jag tänkte att jag borde vara dödstrött vid det här laget och inte vilja något annat än lägga ner huvudet på kudden.

Men icke, löjligt pigg är jag.

Jag kanske inte borde druckit kaffe efter maten?

Nåja. Det finns minsann ett Starbucks på vägen från hotellet till kontoret så jag ska nog ta mig igenom morgondagen även om jag inte lyckas somna nu på en gång.

Kommentera

