Borde och borde…

Här sitter jag i soffan och borde sånt jag inte vill.

I kväll har jag träffat tre mycket trevliga människor; gjort en nostalgitripp tillbaka till 1975 men på sätt och vis också lärt känna nya människor.

Efter det har jag gjort sånt jag borde: strukit, packat, betalat räkningar och förbeställt taxi.

Redan 05:10 går avfärden mot Arlanda i morgon bitti.

Så jag borde gå och lägga mig nu.

Men dels har jag redan gjort tillräckligt många borden för i kväll tycker jag.

Dels är jag alldeles för pigg för att gå och lägga mig.

Och då skippade jag ändå det turkiska kaffet.

Kommentera

