Men vår blir det ju ändå

Hur det än är med humöret så blir det fredag och helg.

Och det verkar inte bättre än att det kommer att bli vår också.

Nu har vi haft två riktigt behagliga dagar och små blommor vågar sig fram här och där.

Trots att jag inte låter mig luras utan vet att vintern kan slå till igen — om inte annat när jag är i Tammerfors nästa vecka — blev jag inspirerad.
Och gav mig ut på jakt efter vårkläder.

Men jag hittade inget i min storlek.

Så nu vet jag vad jag ska göra i kväll iallafall: Internetshopping!

Hoppas ni har något roligt planerat till helgen.

Kommentera

