Inte allt men lite

Jag har inte fått allt gjort den här helgen som jag hoppats.

Till viss del kan jag skylla på den trasiga tanden och det oplanerade tandläkarbesöket.

Men jag har också prioriterat att läsa ut två böcker och vila en hel del.

Trots det har jag faktiskt varit några vändor till återvinningsstationen, dammsugit och städat köksbänken, tvättat och målat naglarna.

Det är inte allt jag hoppats göra men det är iallafall något.

Nästa vecka är en resvecka; tre dagar i Helsingfors.

Jag har inte vågat kolla väderleksrapporten för Helsingfors.

Men jag borde väl göra det innan jag planerar klädsel och packar.

Fast jag åker inte förrän på tisdag så det finns tid.

Om jag inte råkar börja läsa någon annan spännande bok.

Kommentera

