Och det som inte rasar krasar

Jag hade längtat till den här fredagskvällen, det har varit en intensiv vecka och jag såg fram att ha en lugn kväll och sedan sovmorgon.

Men jag gjorde en dum grej.

Jag unnade mig en påse med smågodis.

Det dumma var inte att det var onödiga kalorier, även om det också var dumt.

Nej, det dumma var att mina tänder tydligen inte klarar sega hallonlakritsskallar.

Så nu har jag bitit sönder en tand igen.

Möjligen samma tand som förra gången, det är ju lite svårt att bedöma med tungan.

Planerna för morgondagen har således ändrats till ett akutbesök hos tandläkaren.

Jag har redan hjärtklappning.

Inte är jag så himla nöjd över den extra utgiften heller.

Hoppas ni har en roligare fredagskväll.

Kommentera

