Skönt gung

I kväll har jag varit på konsert.

Jag var med min syster och hennes sambo och såg Magnus Carlson på Kägelbanan på Mosebacke.

Det var en fantastisk lokal men en riktig konsertlokal i princip helt utan sittplatser.

Jag trodde nog inte jag skulle orka stå framför scenen hela spelningen men det gjorde jag.

Magnus Carlson har en fantastisk röst och scenutstrålning och bandet var utomordentligt bra.

Jag rörde mig till musiken precis hela tiden.

Men det var otroligt varmt där inne så sedan hade jag ett Rossögonblick på toaletten då jag först knappt fick av mig byxorna och sedan hade ännu större problem att få på dem igen.

Min rekommendation är att absolut gå och se Magnus Carlson, speciellt om ni gillar soul.

Och besök gärna Kägelbanan men klä er som för den varmast tänkbara sommardag.

Jag är iallafall väldigt nöjd, och att Lisa Ekdahl dök upp som gästartist på min favoritlåt gjorde ju inte kvällen sämre precis.

Kommentera

