Allting rasar

Jag blir tokig på mig själv eftersom jag inte lyckas återta kontrollen över mig själv.

Ingen kontroll över ätandet.

Kommer mig inte för att beställa läkartid för att få ordning på mitt trilskande knä.

Klarar inte att ta mig samman och färdigställa lägenheten efter renoveringen.

Kämpar varje månad för att hålla näsan över vattenytan ekonomiskt.

Jag har varit med om det här förut.

Det är när jag börjar tappa hoppet om kärleken som jag tappar motivationen för allt.

Men nu är det ju mars och det är ju då det brukar hända, eller har hänt några gånger iallafall.

Så jag håller väl fast vid en liten gnutta hopp.

I en månad till.

Sedan får vi se.

Once upon a time I was falling in love, now I'm only falling apart.

Kommentera

