Kan det vara vår på gång?

Jag har visserligen inte hunnit vara utomhus mycket i dag men jag är ganska säker på att det varit soligt.

Det var inte soligt när jag steg upp klockan 04:30 men ovan molnen och när vi landat i Köpenhamn runt åtta var det definitivt soligt.

Och hela dagen när vi satt i ett mötesrum var det soligt.

Det vet jag för att vi var tvungna att fälla ner persiennerna och trots det blev det nästan olidligt varmt.

Och när jag gick till hotellet vid fem-tiden sken solen fortfarande.

Inte särskilt högt på himlen men den lyste, det gjorde den.

Nu har den dock gått ner och jag tänkte faktiskt gå och lägga mig.

Jag har gjort undan kvällens jobb och ser fram emot morgondagen som kommer vara den sista resdagen på åtminstone två och en halv vecka.

Förhoppningsvis kommer jag i kapp både med sömn och hemmagöromål då vilket ska bli skönt.

Även om jag naturligtvis kommer sakna min veckoranson av kärlek från Starbuckskillarna på Kastrup.

Kommentera

