Tur att jag har trevliga kollegor

Alla Hjärtans Dag är inte precis en dag som ensamma kärlekstörstande människor längtar efter.

Inte jag iallafall.

Men just den här blev riktigt trevlig.

Min norske kollega ska stanna över natten här i Stockholm och ville som vanligt gå på Flippin’ Burgers.

Vi promenerade dit och fick vänta ett tag på bord.

Men att vänta är ju inte så farligt när man har trevligt sällskap.

Och vi väntade ju dessutom på något gott; i min mening Stockholms godaste burgare och dessutom unnade jag mig en milkshake med rom.

Vi bröt upp ganska tidigt och jag promenerade hem, glad och nöjd.

Nu ska jag försöka packa och komma i säng; i morgon ringer väckarklockan 04:30.

Kommentera

