Missade jag en dag nu igen?

Jag missade visst en dag igen.

Inte helt och hållet förstås, men jag missade att blogga.

Det händer å andra sidan inte så himla mycket att blogga om heller.

Tyvärr tror jag inte det kommer att ändra sig.

Inte under februari iallafall.

Alldeles för mycket jobb och för många resor.

Men i mars…

I mars planerar jag att bli kär igen.

Eller jag hoppas åtminstone.

Historiskt sett är det i mars det brukar hända för mig.

Så jag håller tummarna för att historien ska upprepa sig.

I det avseendet iallafall.

Sedan får det ju gärna bli något som håller den här gången.

2 thoughts on “Missade jag en dag nu igen?

  1. Tiden bara rasar iväg. Hoppas den fortsätter att göra det också, februari är oftast ingen favoritmånad för min del. Ju förr den är över desto bättre.

Kommentera

