…och himlen därtill

Tänk vad lite skratt, flört och goda drinkar kan göra.

I går kväll var jag ute med mina kollegor från hela Norden.

Det var riktigt roligt.

Vi åt gott.


Drack gott. En massa olika saker. Mot slutet drinkar.


Vi pratade, skrattade och jag tror bestämt att jag flörtade lite med en snygg dansk.


Helt oskyldigt, han är mycket lyckligt gift, men upplyftande inte desto mindre.

Så jag tog honom till himlen.

Baren alltså. 

Men där drack jag bara mineralvatten och sedan åkte jag hem till mig och kollegan till sitt hotell.

I dag är jag ganska trött men glad.

Fast på kvällens middag kommer jag bara dricka vatten.

3 thoughts on “…och himlen därtill

  1. Låter som en riktigt trevlig kväll! Har tänkt så många gånger att jag vill ta med maken till den baren men glömmer alltid bort det när vi är på besök. Så länge sedan jag kommenterade så jag tänkte bara passa på att säga hej, jag läser fortfarande!

  2. Karin – Hej! Jag kikar in hos dig då och då också, jag är bara usel på att kommentera. 🙂 Och du borde verkligen se till att besöka Himlen nästa gång du är i stan.
    Spader Madame – Det är verkligen magiskt där uppe. Även om jag bara drack mineralvatten den här gången. 🙂

Kommentera

