Nej, det berodde inte på skrock

Att jag inte bloggat på några dagar beror inte på skrock.

Det var ju inte bara fredagen den 13:e jag inte bloggade.

Jag bloggade inte på torsdagen heller.

Det här med att jobba igen…

Och vilken otroligt intensiv jobbstart det blev…

Det sög musten ur mig.

Men i går var jag ute och drack öl.

Det var trevligt.

I dag har jag varit hos min kusin och druckit kaffe.

Det var också trevligt.

I morgon ska jag också göra något som jag hoppas också blir trevligt.

Små doser av trevligt och mycket vila.

Det är precis vad jag behöver den här helgen.

Nästa vecka blir också intensiv, om än på ett annat sätt.

Heldagsmöten varje dag utom fredag; ledningsgruppsmöte på måndag och konferens tisdag till torsdag.

Det senare betyder kvällsaktiviteter på tisdag och onsdag.

Så jag kanske inte hinner blogga varje dag nästa vecka heller.

Vi får se helt enkelt.

2 thoughts on “Nej, det berodde inte på skrock

  1. Boksuddis – Den här gången ska vi bara vara på kontoret här i Täby så jag får inte ens bo på hotell. 😦 Egentligen är jag inte så ledsen för det, men det kommer inte att kännas som konferens riktigt, bara som vanliga möten. 🙂

Kommentera

