Jag bara förbereder mig

I dag finns det inte mycket att rapportera precis.

Jag bara förbereder mig för att börja jobba igen.

Tvättar, stryker, målar naglarna… Sånt.

Det jag borde ha gjort, men inte gjorde, var ju att skotta fram bilen.

Det är bara att hålla tummarna för att det inte tar alltför lång tid i morgon bitti.

Och för att jag ska komma ihåg alla de lösenord jag kommer att behöva.

Två veckor är en lång tid att vara ifrån jobbdatorn så det blir spännande.

Och det ska bli kul att träffa kollegorna igen.

Förhoppningsvis har några av dem något roligt att berätta från sitt juluppehåll.

2 thoughts on “Jag bara förbereder mig

  1. Tant Augusta – Hur gick det för dig? På sätt och vis gillar jag när det drar igång ordentligt, då kommer jag in i det snabbt och inser att jag ju faktiskt kommer ihåg hur man gör allting. 🙂

Kommentera

