Pyjamas, Sherlock och havregrynsgröt

Nej, det blev en pyjamasdag igen i dag.

Är man ledig så är man.

Och har istiden dessutom slagit till i Stockholm så passar det bra att stanna hemma.

Så jag har sett på Sherlock.

Först första avsnittet av fjärde säsongen av brittiska Sherlock.

Sedan massor med avsnitt av den amerikanska versionen; Elementary.

Och så har jag ätit havregrynsgröt, både till frukost och middag.

Sedan kan jag ha sovit lite middag också.

Men förhoppningsvis har jag både blivit av med min envisa förkylning och fått magen i ordning igen.

Det är inte så många lediga dagar kvar nu så ska jag få något av det jag tänkt göra under ledigheten avklarat måste jag växla upp.

Om det bara inte var så himla skönt att bara vara ledig och lata sig.

Kommentera

