Så fort man slappnar av

Är det inte typiskt?

Att så fort man slappnar av så blir man sjuk.

Jag har en mesig men ändå jobbig förkylning som började för några dagar sedan.

Så i dag har jag förutom att jag flyttat på bilen och betalat räkningar inte gjort någonting alls.

I går däremot hann jag träffa min syster och hennes barn i Mall of Scandinavia, ta en öl på en snabb After Work (för vissa, efter ledighet för mig) med fyra glada kvinnor och åka ut till Bromma och fira Malins födelsedag.

Så på sätt och vis tycker jag att jag förtjänar en lat dag i dag.

Men egentligen önskar jag att jag vore superpigg och stark och nere i källarförrådet och röjde.

Nåja, jag är ju ledig ett tag till så förhoppningsvis hinner jag det ändå innan det är dags att börja jobba.

Kommentera

