K.A.T.A.S.T.R.O.F!

Jag var väl egentligen lite inne på att sluta blogga.

Har känt mig extremt låg på sistone.

Mitt liv är en enda lång gråååååå transportsträcka mot döden.

Jag bestämde mig för att försöka ta det med jämnmod.

Andas igenom alla irritarande i-landsproblem som att det enda tv-utbud jag har är via Apple-tv som är uppkopplad mot ett internet som när det är som värst går ner var tionde minut.

Acceptera att det inte verkar finnas någon kärlek att finna för mig.

Koncentrera mig på att provtillreda den efterrätt jag tänkt ta med på Annandagen och valet av färg på nagellacket, så att jag inte ska behöva hitta tiden att måla naglarna igen innan Julafton.

Det är ett drägligt liv, det finns massor med människor som har det värre.

Men det är fasiken inget att blogga om.

Tills det inträffar en katastrof.

Som man ju bara måste få skriva av sig.

En nagel skivar sig och den nyanlagda manikyren är förstörd.

4 thoughts on “K.A.T.A.S.T.R.O.F!

  1. Nej, Katarina, nu hanker vi op i os selv. I går var det årets korteste dag, og nu går det mod lysere tider – det lover jeg.
    Rigtig glædelig jul tid dig 🙂

  2. Pernilla – Jag har framfört ditt tack. 😉 ❤
    Anne-Marie – Då stoler jag på dig. 🙂 Hoppas du får en riktigt fin jul.
    Morelia – Tack. ❤

Kommentera

