Nu vill jag ge upp igen

Jag är så himla trött och less på allt.

Orkar inget annat än att sitta i soffan och slötitta på tv.

Och då väljer förstås min Apple-TV att säga att den inte är uppkopplad mot internet.

Men när jag går för att välja router så är min router redan vald och den har IP-adress och allt sånt där.

Jag. Tror. Jag. Blir. Galen.

Men jag har iallfall en fin lägenhet!

Och en säng.

Jag tror jag går och lägger mig i den och drar täcket över huvudet.

Det är ju inte som om jag egentligen bryr mig om hur det ska gå i Bachelor.

One thought on “Nu vill jag ge upp igen

  1. Så säger vår äppeltv också ibland. Alla andra uppkopplade manicker funkar samtidigt perfekt. Kan funka att flytta den rent fysiskt. De verkar inte jätteförtjusta i tjocka ytterväggar (vilket både du och jag har). Eller så är det bara atmosfäriska störningar pga fullmånen…

Kommentera

