Regn, snö, regn, snö, regn, snö och jobb

Jo, jag vet att jag inte bloggade i går.

Men det händer ju ingenting!

Alltså det händer ju massor.

På jobbet.

Jag sliter fortfarande livet ur mig för att komma ikapp det jag halkade efter när jag var sjuk.

Och jag skjutsade mamma och pappa in till stan efter jobbet igår.

I dag har jag förutom att jobba hunnit se ett Luciatåg, beställt den mat jag ska ha med mig till julbordet på julafton och pratat i telefon med Malin.

Men i övrigt händer ju ingenting!

Ja, förutom att det snöar och regnar och snöar och regnar och snöar och regnar…

Vädret kunde väl bestämma sig någon gång?

Nej, nu ska jag försöka ta mig samman och ta en dust med klädkammaren igen.

Jag gjorde en bra start där i går kväll men så fick jag en klädkris i morse så nu blir det lite som att börja om.

Igen.

2 thoughts on “Regn, snö, regn, snö, regn, snö och jobb

  1. Du verkar ha det som jag – apans mycket på jobbet… Lite enformigt när det bara finns utrymme för jobb jobb och jobb jag längtar till nästa vecka den 23:e inleds en ledighet som skall var till 2/1 men datorn åker med…

  2. Åsa – Jag ser också fram emot juluppehållet och tar nog lite längre ledighet. Iallafall från kontoret och e-post; ska jobba med att bygga lite modeller för nästa år i lugn och ro tänkte jag. 🙂

Kommentera

