I natt är jag en sång av The Smiths.

Jag har haft en jättetrevlig kväll.

Fått god mat och många glada skratt.

Men nu sitter jag ändå här i soffan och känner mig som en sång av The Smiths.

Och inte någon av de mer humoristiska.

Jag vet att jag inte ‘får’ tänka de tankar jag tänker nu.

Attraktionslagen och allt det där.

Men det är förbaskat svårt när det liksom aldrig händer någonting som åtminstone ger en liten gnutta hopp.

Ja, ja.

I morgon ska jag se Macbeth.

Det blir säkert upplyftande…

Kommentera

