Snart jul ju

Oj, vad den här veckan flyger fram.

Jag är inte redo för helg, jag har minst två dagars arbete kvar: sånt som borde vara klart i morgon.

Det blir inte lätt att få ihop det, men med lite hjälp och tur så kanske…

Helg tar jag i vilket fall som helst.

Och en rolig helg ska det bli med aktiviteter planerade både lördag och söndag.

I övrigt fortsätter julpyntandet här hemma och nu har jag precis målat naglarna.

Mitt liv är verkligen olidligt spännande och som gjort för bloggande.

2 thoughts on “Snart jul ju

Kommentera

