Jag hade inte glömt!

Jag började dagen med en promenad till Ica.

Det kändes så skönt att faktiskt vilja lägga ner saker — ätbara saker! — i varukorgen.

Bland annat var jag väldigt sugen på havregrynsgröt.

Därför var det lite irriterande när jag väl hemma insåg att jag bara hade grovsalt.

Så det fick bli två smörgåsar till frukost, en liten promenad till 7-11 och havregrynsgröt till lunch.

Det var inte precis så gott som jag hoppats eftersom jag inte haft i tillräckligt mycket salt.

Ironiskt eftersom jag ju köpt det särskilt.

Men jag hade glömt hur jag brukade dosera.

Vad jag däremot inte glömt var hur man jobbar.

Det var jag lite rädd för.

Men nej, det gick bra, jag fick en hel del gjort och var med i två telefonmöten.

I morgon måste jag våga mig till kontoret.

Jag är ganska säker på att jag fortfarande hittar dit.

Vare sig jag vill eller inte.

Kommentera

