Sunday Funday

Näe, så himla roligt har det inte varit i dag heller men jag tänkte inte beklaga mig mer.

Just i dag har jag mest ägnat mig åt en tv-serie som heter Hinterland.

Det är en polisserie som utspelar sig i Wales, den är mörk och lite skum och väldigt bra.

Och Wales!

Vilket landskap; jag känner att jag måste åka dit.

Fast med minst en livvakt.

Det verkar inte vara lätt att överleva där.

I övrigt har jag sett Paranoid som också var bra men det var lite irriterande för mig personligen att den utmålade läkemedelsindustrin som totalt korrupt.

Ja, så såg jag förstås både På Spåret och Så Mycket Bättre; trevlig underhållning båda delarna även om Jills avsnitt kändes lite tunt och tillrättalagt.

Nu får jag snart leverans av mat från Wagamama, det får bli kompensationen för allt kul jag missat sedan jag blev sjuk.

Och jag behöver energi för i morgon bara måste jag jobba.

Hur har er helg varit?

2 thoughts on “Sunday Funday

  1. Här har det jobbats från köksbordet – ett sätt att få koll på läget inför veckan. Det har köpts några julklappar, advetsfikats, setts musikal och sprungits på ungdomsvänner i foajen på operan. Spontanmiddag med vännerna. Vi har också sett slutet av paranoid i helgen, kanske hinterland blir nästa serie. 💛💚💙💜

Kommentera

