PS Jag hatar Bredbandsbolaget

Eftersom jag inte har installerat min TiVo än tittar jag bara på tv via min Apple-Tv.

Min Apple-Tv är uppkopplad till internet trådlöst mot mitt WiFi från Bredbandsbolaget.

Som jag betalar ganska många hundralappar för varje månad.

Som har fungerat ok i många år, det måste ändå sägas.

Speciellt eftersom jag rekommenderade det som en lösning åt en granne som hade problem med sitt befintliga bredband.

Åh, Bredbandsbolaget är så bra, skaffa det så löser det sig!

Sa jag.

Det skulle jag aldrig sagt.

För nu kopplas antingen datorn och / eller Apple-Tvn ner ungefär var 20:nde minut.

Det är otroligt frustrerande.

I morgon (eller någon annan dag) ska jag ta tag i att få igång alla mina nya tekniska prylar.

Kommentera

