Fortfarande inte hungrig

Mår jag bättre?

Jo, det gör jag väl.

Men jag är fortfarande inte hungrig.

Det känns väldigt konstigt och inte alls som jag att klara mig en hel dag på en skiva rostat bröd.

Och äter man inte blir man orkeslös.

Jag har dock på något magiskt sätt lyckats hålla mig vaken hela dagen i dag.

Så förhoppningsvis får jag sova hela natten och kan jobba i morgon.

Hemifrån.

Det var tydligen minst 10 personer på jobbet som också fått magsjuka natten mellan tisdag och onsdag så chansen finns att det var matförgiftning.

Men jag vill inte chansa och utsätta någon för smitta i onödan.

Inte när det faktiskt går lika bra att jobba hemifrån.

Apropå jobbet så har de julfest där i kväll.

Och jag hade fått p-böter i går.

Så om ni vill tycka synd om mig går det bra.

7 thoughts on “Fortfarande inte hungrig

Kommentera

